№
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Відповідальний
|
Завдання
членам МК
|
|
1 засідання
|
|
|
Серпень
|
|
1
|
Про підсумки роботи
ШМК у 2023/2024н.р
|
|
Ковальонок Ю.А.
|
Провести
аналіз роботи та зробити висновки про досягнення та недоліки.
|
2
|
Ознайомлення з
планом роботи ШМК вчителів на 2024/2025 н.р. Внесення пропозицій, уточнень,
доповнень, та затвердження його.
|
|
Ковальонок Ю.А.
|
Опрацювати вимоги щодо ведення класного
журналу, оформлення календарно-тематичних планів, написання поурочних планів.
|
3
|
Ознайомлення з основними нормативними документами,
програмно-методичними матеріалами на 2024/2025 н. р.,
|
|
Карнафель Н.А.
|
Опрацювання планів на новий навчальний
рік .
|
4
|
Про організацію викладання навчальних предметів в умовах воєнного стану: рекомендації Державної служби якості освіти. Методичні резомендації щодо розвитку STEM-освіти в 2024/2025 н.р.
|
|
Карнафель Н.А.
|
Опрацювати методичні рекомендації Державної служби якості освіти.
|
5
|
Розгляд календарно-тематичних планів.
Дотримання вимог до календарного і поурочного планування.
|
|
Члени ШМК
|
Затвердження
календарно -тематичних планів.
|
|
2 засідання
|
|
1
|
Робота з обдарованими та здібними учнями.
Залучення учнів до учнівських он-лайн олімпіад, до написання творчих робіт з
конкурсу Державотворення.
|
Жовтень
|
Члени ШМК
|
Здійснювати роботу з підготовки учнів до
он-лайн олімпіад.
|
2
|
Майстер-клас
«Особливості впровадження формувального оцінювання для учнів 5-7 класу НУШ»
|
|
Карнафель Н.А.
Ковальонок Ю.А.
|
Зробити
висновки про особливості формувального оцінювання для учнів 5 – 7 класу НУШ.
|
3
|
Емоційний комфорт як чинник соціалізації в процесі навчання учнів 5 класу
в період адаптації.
|
|
Члени ШМК
|
Проаналізувати
адаптацію учнів 5 класу.
|
4
|
Методи підтримки учнів з особливими потребами
|
|
Члени ШМК
|
Здійснювати
роботу для пошуку нових методів підтримки учнів з ООП
|
|
3 засідання
|
|
|
|
Грудень
|
|
|
1
|
Аналіз
засвоєння Державного стандарту у І семестрі. Результати моніторингових
робіт
|
|
Ковальонок Ю.А.
|
|
2
|
Узагальнення
роботи вчителя по самоосвіті.
|
|
Члени ШМК
|
|
3
|
Методичний
аукціон «Мотивація учнів до вивчення предметів природничої галузі через
реалізацію підходів STEM освіти»
|
|
Карнафель Н.А.
Ковальонок Ю.А.
|
Відкриття
методчного кейсу ідей для мотивації та заохочення вивчення учнями предметів
природничої галузі.
|
4
|
Дайджест:
«Міжнародний
день запобігання експлуатації навколишнього середовища під час війни та
збройних конфліктів»
|
|
Члени ШМК
|
Донести та підкреслити принципову важливість
захисту навколишнього середовища в період збройних конфліктів та повернення
до звичайного управління природними ресурсами в період післявоєнного
відновлення.
|
5
|
Огляд методичних видань.
|
|
Члени ШМК
|
Опрацювання: фахової літератури;
рекомендації щодо викладання предметів природничо-математичного циклу.
|
|
ІVзасідання
|
|
|
|
Лютий
|
|
|
1
|
Підвищення ефективності початкових етапів
уроку. Методичні прийоми.
|
|
Члени ШМК
|
Здійснювати
постійно пошукову роботу для нових методичних прийомів.
|
2
|
Круглий
стіл для вчителів з обміну досвідом над проєктом «Сузір'я».
|
|
Члени ШМК
|
Обмін
досвідом.
|
3
|
Підготовка до НМТ
|
|
Члени ШМК
|
Обговорення
нових рекомендацій.
|
4
|
Аукціон
педагогічних ідей «Творче використання прогресивних технологій навчання та
сучасних прийомів педагогічної техніки у процесі викладання»
|
|
Ковальонок Ю.А.
Члени ШМК
|
Обговорення
педагогічних ідей.
|
5
|
Створення каталогу інтернет
ресурсів для організації навчальної діяльності учнів
|
|
Шевченко М.П.
|
Ознайомлення
з каталогом інтернет ресурсів.Наповнення каталогу.
|
6
|
Ознайомлення з наказом МОН
України про порядок закінчення навчального у 2024/2025 н.р.
|
|
Карнафель Н.А.
|
|
|
V засідання
|
|
|
|
Травень
|
|
|
1
|
Засідання
«Підсумки і аналіз роботи за навчальний рік».
|
|
Керівник ШМК
|
|
2
|
Виконання навчальних планів та програм.
Моніторинг успішності учнів
|
|
Члени ШМК
|
|
3
|
Творчі звіти вчителів з
науково-методичних тем, над якими вони працюють.
|
|
Члени ШМК
|
|
4
|
Ідеї та пропозиції щодо планування роботи
ШМК на наступний рік.
|
|
Члени ШМК
|
|
5
|
Діагностичне анкетування щодо організації
методичної роботи на наступний навчальний рік
|
|
Шевченко М.П.
|
Продовжити роботу
над темами самоосвіти у 2025/2026 н.р.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.