ПЛАН РОБОТИ ШМК 2024/2025 н.р.

 

План

роботи ШМК вчителів природничо-математичних наук

на  2024 / 2025 н. р.

 

Зміст роботи

Дата

Відповідальний

Завдання членам МК

 

1 засідання

 

 

Серпень

 

1

Про підсумки роботи ШМК у 2023/2024н.р

 

Ковальонок Ю.А.

Провести аналіз роботи та зробити висновки про досягнення та недоліки.

2

Ознайомлення з планом роботи ШМК вчителів на 2024/2025 н.р. Внесення пропозицій, уточнень, доповнень,  та затвердження його.

 

Ковальонок Ю.А.

Опрацювати вимоги щодо ведення класного журналу, оформлення календарно-тематичних планів, написання поурочних планів.

3

Ознайомлення з основними нормативними документами, програмно-методичними матеріалами на 2024/2025 н. р.,

 

Карнафель Н.А.

Опрацювання планів на новий навчальний рік .

4

Про організацію викладання навчальних предметів в умовах воєнного стану: рекомендації  Державної служби якості освіти. Методичні резомендації щодо розвитку STEM-освіти в 2024/2025 н.р.

 

Карнафель Н.А.

Опрацювати методичні рекомендації Державної служби якості освіти.

5

Розгляд календарно-тематичних планів. Дотримання вимог до календарного і поурочного планування.

 

Члени ШМК

Затвердження календарно -тематичних планів.

 

2 засідання

 

1

Робота з обдарованими та здібними учнями. Залучення учнів до учнівських он-лайн олімпіад, до написання творчих робіт з конкурсу Державотворення.

Жовтень

Члени ШМК

Здійснювати роботу з підготовки учнів до он-лайн олімпіад.

2

Майстер-клас «Особливості впровадження формувального оцінювання для учнів 5-7 класу НУШ»

 

Карнафель Н.А.

Ковальонок Ю.А.

Зробити висновки про особливості формувального оцінювання для учнів 5 – 7 класу НУШ.

3

Емоційний комфорт як чинник соціалізації в процесі навчання учнів 5 класу в період адаптації.

 

Члени ШМК

Проаналізувати адаптацію учнів 5 класу.

4

Методи підтримки учнів з особливими потребами

 

Члени ШМК

Здійснювати роботу для пошуку нових методів підтримки учнів з ООП

 

3 засідання

 

 

 

Грудень

 

 

1

Аналіз засвоєння Державного стандарту у І семестрі. Результати моніторингових робіт 

 

Ковальонок Ю.А.

 

2

Узагальнення роботи вчителя по самоосвіті.

 

Члени ШМК

 

3

Методичний аукціон «Мотивація учнів до вивчення предметів природничої галузі через реалізацію підходів STEM освіти»

 

Карнафель Н.А.

Ковальонок Ю.А.

Відкриття методчного кейсу ідей для мотивації та заохочення вивчення учнями предметів природничої галузі.

4

Дайджест:

«Міжнародний день запобігання експлуатації навколишнього середовища під час війни та збройних конфліктів»

 

Члени ШМК

Донести та підкреслити принципову важливість захисту навколишнього середовища в період збройних конфліктів та повернення до звичайного управління природними ресурсами в період післявоєнного відновлення.

5

Огляд методичних видань.

 

Члени ШМК

Опрацювання: фахової літератури; рекомендації щодо викладання предметів природничо-математичного циклу.

 

ІVзасідання

 

 

 

Лютий

 

 

1

Підвищення ефективності початкових етапів уроку. Методичні прийоми.

 

Члени ШМК

Здійснювати постійно пошукову роботу для нових методичних прийомів.

2

Круглий стіл для вчителів з обміну досвідом над проєктом «Сузір'я».

 

Члени ШМК

Обмін досвідом.

3

Підготовка до НМТ           

 

Члени ШМК

Обговорення нових рекомендацій.

4

Аукціон педагогічних ідей «Творче використання прогресивних технологій навчання та сучасних прийомів педагогічної техніки у процесі викладання»

 

Ковальонок Ю.А.

Члени ШМК

Обговорення педагогічних ідей.

5

Створення каталогу інтернет ресурсів для організації навчальної діяльності учнів

 

Шевченко М.П.

Ознайомлення з каталогом інтернет ресурсів.Наповнення каталогу.

6

Ознайомлення з наказом МОН України про порядок закінчення навчального у 2024/2025 н.р.

 

Карнафель Н.А.

 

 

V засідання

 

 

 

Травень

 

 

1

Засідання «Підсумки і аналіз роботи за навчальний рік».

 

Керівник ШМК

 

2

Виконання навчальних планів та програм. Моніторинг успішності учнів

 

Члени ШМК

 

3

Творчі звіти вчителів з науково-методичних тем, над якими вони працюють.

 

Члени ШМК

 

4

Ідеї та пропозиції щодо планування роботи ШМК на наступний рік.

 

Члени ШМК

 

5

Діагностичне анкетування щодо організації методичної роботи на наступний навчальний рік

 

Шевченко М.П.

Продовжити роботу над темами самоосвіти у 2025/2026 н.р.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

Учень - це не посудина, яку треба наповнити, а факел, який треба запалити.  (Плутарх)